En aquest taller, els infants començaran a descobrir el llenguatge de programació jugant i experimentant. Amb l’aplicació Scratch, molt visual i intuïtiva, aprendran a crear històries interactives mentre desenvolupen la creativitat i el pensament lògic.
Cada infant podrà construir la seva pròpia història, afegint personatges, moviments i efectes, com un petit programador o programadora!
Important: Per participar, cada família ha de portar un telèfon mòbil o tauleta amb connexió a Internet i l’aplicació ScratchJr instal·lada (disponible per a Android o per a iOS).
Activitat recomanada de 5 a 10 anys.
Idioma: català
Condicions:
- Els infants hauran d’anar acompanyats d’un adult.
- Es recomana fer reserva prèvia al formulari de reserves d’aquesta pàgina.
- Es recomana arribar 30 minuts abans de l’inici de l’activitat. Les reserves es mantindran fins a 5 minuts abans de l’hora d’inici. Si no recolliu les entrades abans d’aquest termini, les reserves quedaran anul·lades i les places es posaran a disposició d’altres visitants.
→ Accessibilitat:
- Activitat accessible per a persones amb cadira de rodes. La informació de l’activitat es transmet a través de la vista i de l’oïda.