Close menu
WE ARE CLOSING FOR AN UPGRADE!

The MNACTEC will be closed for improvement work until 30 June 2026.
We will still be busy with activities for schools,, online resources, the MNACTEC Bus and on social media!

Nit dels Museus | Visita a les sales de reserva i el taller de restauració

Descobreix dos espais habitualment no accessibles per al públic i que mostren una perspectiva desconeguda de la tasca del Museu

Amb motiu de la Nit dels Museus, el MNACTEC ofereix una visita guiada a les sales de reserva, on es preserven objectes de les col·leccions del Museu no exposats, i al taller de restauració del Museu, l’espai en què es duen a terme les actuacions de conservació de les peces.

Mercè Gual, conservadora-restauradora del MNACTEC, és l’encarregada de guiar la visita per aquests espais habitualment no accessibles per al públic i que ens mostren una perspectiva desconeguda de la tasca del Museu.

 

Aforament limitat a 20 persones. Cal fer reserva prèvia a través del web.