Close menu
WE ARE CLOSING FOR AN UPGRADE!

The MNACTEC will be closed for improvement work until 30 June 2026.
We will still be busy with activities for schools,, online resources, the MNACTEC Bus and on social media!

Ciència en família: Taller "Descobrim el geni Leonardo da Vinci"

Descobrirem qui era Leonardo da Vinci i construirem una gran cúpula

Descobrirem la figura de Leonardo da Vinci, el geni del renaixement. Aprendrem curiositats de la seva gran obra creativa relacionada amb invents, màquines i tecnologia, veurem com es poden construir estructures simples i construirem entre tots i totes una gran cúpula. 

Activitat recomanada de 8 a 12 anys. 

Idioma: català

Condicions:

  • Aforament limitat a 30 persones.
  • Els infants hauran d’anar acompanyats d’un adult.
  • Es recomana fer reserva prèvia al formulari de reserves d’aquesta pàgina.
  • Es recomana arribar 30 minuts abans de l’inici de l’activitat. Les reserves es mantindran fins a 5 minuts abans de l’hora d’inici. Si no recolliu les entrades abans d’aquest termini, les reserves quedaran anul·lades i les places es posaran a disposició d’altres visitants.

→ Accessibilitat:

  • Activitat accessible per a persones amb cadira de rodes. La informació de l’activitat es transmet a través de la vista i de l’oïda. 
  •  L'activitat disposa de bucle magnètic individual sota demanda.