Le MNACTEC ferme pour cause de travaux du 20 octobre 2025 au 30 juin 2026.
Nous maintenons nos activités pour les établissements scolaires,, nos ressources en ligne, le notre MNACTEC Bus, et nos réseaux sociaux !
El proper dimecres 11 de desembre, a les 19.30 h, tindrà lloc la inauguració de l'exposició “Una MIRada a l’espai. Cinema i astronàutica" al Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC).
“Una MIRada a l’espai. Cinema i astronàutica” presenta la història i les missions de l’estació espacial Mir (1986-2001), les relacions entre ciència i ciència ficció, les aportacions de la tecnologia espacial a la vida diària i les missions futures a l’espai.
Una rèplica a escala real de la primera Mir, creada per Grup MEDIAPRO per al rodatge del film Sergio & Serguéi i cedida al mNACTEC, permet als visitants descobrir l’interior de l’estació i experimentar en la pròpia pell com era la vida dins de la Mir.
L'acte és obert a la ciutadania i es recomana fer reserva prèvia de plaça.