Tancar menú
NOUS SOMMES FERMÉS POUR RETOURNER RENOUVELÉ !

Le MNACTEC est fermé pour construction du 20 octobre 2025 au 30 juin 2026.
Nous continuons d'être actifs avec des activités pour les centres éducatifs, les ressources en ligne, le MNACTEC Bus et les réseaux sociaux !

Ciència en família: Experiments "Física sorprenent!" amb Adolf Cortel

Experiments de la física sorprenents per aprendre mentre ens divertim

Equipat amb una carretada d'estris i aparells que ell mateix s'ha construït, i amb l’ajuda i participació del públic assistent, Adolf Cortel (Doctor en Ciències Químiques i professor jubilat), farà experiments de física dels bons. Comprovareu com no us podeu refiar dels vostres propis ulls, encendreu bombetes amb el nas, podreu agafar objectes roents sense cremar-vos, fins i tot transmetreu el vostre pensament a la resta del públic assistent. Però el més important de tot és que tindreu la satisfacció de comprendre com funcionen uns experiments tan sorprenents com divertits.

Activitat recomanada a partir de 6 anys. 

Idioma: català

Condicions:

  • Els infants hauran d’anar acompanyats d’un adult.
  • Es recomana fer reserva prèvia al formulari de reserves d’aquesta pàgina.
  • Es recomana arribar 30 minuts abans de l’inici de l’activitat. Les reserves es mantindran fins a 5 minuts abans de l’hora d’inici. Si no recolliu les entrades abans d’aquest termini, les reserves quedaran anul·lades i les places es posaran a disposició d’altres visitants.

→ Accessibilitat:

  • Activitat accessible per a persones amb cadira de rodes. La informació de l’activitat es transmet a través de la vista i de l’oïda. 
  •  L'activitat disposa de bucle magnètic individual sota demanda.