Tancar menú
NOUS SOMMES FERMÉS POUR RETOURNER RENOUVELÉ !

Le MNACTEC est fermé pour construction du 20 octobre 2025 au 30 juin 2026.
Nous continuons d'être actifs avec des activités pour les centres éducatifs, les ressources en ligne, le MNACTEC Bus et les réseaux sociaux !

Cicle de cures tradicionals | Conferència “Cures tradicionals: què podem fer amb el que tenim a mà quan tot falla”

Conèixer els mitjans que tenim al nostre entorn i aprendre a emprar-los ens aportarà recursos per a cuidar-nos

Prendre consciència del nostre cos i de les seves necessitats ens ajudarà a tenir cura de nosaltres de manera habitual. Conèixer els mitjans que tenim al nostre entorn ens ajuda a millorar la nostra salut. Aprendre a emprar aquests mitjans de manera correcta ens aportarà tranquil·litat i ens aportarà recursos per cuidar-nos quan tot falla, sigui per catàstrofes naturals, caigudes tecnològiques o una guerra.

A càrrec de Rosa Ferrer de Dios, infermera i professora d’infermeria. Experta en Salut Pública, Postgrau en Naturopatia (UAB), Màster en Bioètica (URL), Màster en Gestió i Administració de cures d’infermeria (UB) i exdirectora de l'Escola Universitària d’Infermeria del Mar (UPF).

La conferència s’emmarca en el Cicle de cures tradicionals, organitzat per la infermera i professora d’Infermeria Rosa Ferrer de Dios dins de les activitats paral·leles de l’exposició “Els medicaments a Catalunya. Empresa, ciència i innovació per a la salut”, que es pot veure al MNACTEC fins al 19 d'abril de 2023.