Tancar menú
NOUS SOMMES FERMÉS POUR RETOURNER RENOUVELÉ !

Le MNACTEC est fermé pour construction du 20 octobre 2025 au 30 juin 2026.
Nous continuons d'être actifs avec des activités pour les centres éducatifs, les ressources en ligne, le MNACTEC Bus et les réseaux sociaux !

#DiadelsMuseus | Visita teatralitzada "1909. Un passeig per la fàbrica"

Descobriu com funcionava una fàbrica tèxtil de principis del segle XX

Visita teatralitzada a l'exposició La fàbrica tèxtil, un veritable passeig per una fàbrica de començaments del segle XX, a través dels espais de l'antiga fàbrica tèxtil del Vapor Aymerich, Amat i Jover, actual seu del MNACTEC. Els visitants podran descobrir, d'una manera divertida i a través de personatges que formaven part de l'entorn industrial, com funcionava una fàbrica tèxtil en aquella època i el procés de fabricació de la llana.

Activitat recomanada partir de 7 anys. 

Idioma: català

Condicions:

  • Aforament limitat a 20 persones.
  • Els infants hauran d’anar acompanyats d’un adult.
  • Es recomana fer reserva prèvia al formulari de reserves d’aquesta pàgina.
  • Es recomana arribar 30 minuts abans de l’inici de l’activitat. Les reserves es mantindran fins a 5 minuts abans de l’hora d’inici. Si no recolliu les entrades abans d’aquest termini, les reserves quedaran anul·lades i les places es posaran a disposició d’altres visitants.