TANQUEM PER TORNAR RENOVATS!
El MNACTEC està tancat per obres fins al 17 de setembre de 2026.
Continuem actius amb activitats per a centres educatius, recursos en línia i xarxes socials!
TANQUEM PER TORNAR RENOVATS!
El MNACTEC està tancat per obres fins al 17 de setembre de 2026.
Continuem actius amb activitats per a centres educatius, recursos en línia i xarxes socials!
Visita guiada a “Robots”, una exposició interactiva i experimental sobre la robòtica. Diferents recursos ens mostraran els components dels robots i la seva funcionalitat. Farem un viatge a l’imaginari col·lectiu on sovint, la capacitat d’imaginar va per davant de l’aplicació tecnològica.
Coneixerem la gran diversitat de tipologies de robots segons la seva funció: industrials, a l’espai, per la salut i benestar de les persones, pel gaudi, etc.
La visita ens mostrarà com els centres d’investigació i desenvolupament, així com l’aplicació de la intel·ligència artificial a la robòtica, estan aconseguint unitats cada vegada més capaces i independents.
Conèixer els principals elements que formen un robot
Ser conscients de la gran versatilitat de funcions que fan a la nostra societat
Impacte dels robots en la salut i el benestar de les persones
Descobrir com són els robots humanoides i els robots d’investigació
Disponibilitat de bucles magnètics i traducció al llenguatge dels signes amb sol·licitud prèvia.
Possibilitat de llogar un espai per esmorzar, berenar o dinar a l’Alberg de Vallparadís amb l’opció de contractar servei d’àpats.