The MNACTEC will be closed for construction from October 20, 2025 to June 30, 2026.
We will continue to be active with activities for educational centers, online resources, MNACTEC Bus and social networks!
L’activitat començarà amb una breu presentació del monitor/a del museu sobre la figura de Leonardo da Vinci, el geni del renaixement. Amb la interacció, l’alumnat descobrirà què en sap d’aquest geni i aprendrà curiositats de la seva gran obra creativa relacionada amb invents, màquines i tecnologia. L’alumnat treballarà en grups per veure com es poden construir estructures simples, com per exemple els ponts, i arribar a construir una gran cúpula entre tota la classe.
“MNACTEC en ruta” és un nou format de propostes educatives per portar el coneixement de la ciència i la tecnologia a les aules d’arreu del país. En aquest nou programa d’activitats, són els monitors/es del Museu els que es desplacen als centres docents de Catalunya en lloc d’acudir l’alumnat al Museu.